Barbie u korporativnom svetu

Moram da priznam da film pogledala nisam još uvek, ali sam recenzije vrlo pažljivo pročitala, a o Barbie znam toliko, da mogu da Vam prepričam njenu pojavu u poslovnom svetu, kao i njen poslovni razgovor do detalja, što sam u ovom tekstu i uradila

 

9. marta 1959, prva Barbi lutka izložena je na američkom sajmu igračaka u Njujorku.

Visoka skoro 28 centimetara, sa dugom plavom kosom, Barbi je bila prva masovno proizvedena lutka za igranje sa izgledom odrasle osobe u SAD.

No, fokus stavljamo na novu Barbie, koja se pojavljuje u filmu (a koju glumi Margo Robi).

Naša Barbie je na prvi pogled plavuša, atraktivnog izgleda, nasmejana, harizmatična, vesela.

Svakako, ona ima puno drugih osobina koje je pokazala, kako u filmu, tako i kroz razne animirane filmove i price koje smo o njoj gledali I slušali.

Dakle, nasmejana plavuša odlazi u Kaliforniju, gde će, u sedištu korporacije Mattel, svojih prozvođača i vlasnika, Barbi zatražiti pomoć.

I, tu se Barbie nalazi u korporativnom svetu.

Nailazi na bord direktora, od desetak muških lutaka u odelima, koji na Barbie gledaju kao na ženu dobrog izgleda.

I pokušavaju da je gurnu u kutiju!

Ovo je, svakako, simbolično, ali i istinito. U korporativnom svetu u kome vladaju muškarci (iako lično ne mislim da je svuda tako), žene se stavljaju u određene okvire (kutije) i ukoliko pokušaju da izađu iz tih ‘’kutija’’, muškarci će ih juriti da se u iste vrate.

No, Barbie je na poslovnom razgovoru u korporaciji uljudna, prijatna i pristojna.

U jednom trenutku je jedan od muškaraca pokušao (čak i uspeo) da je udari po zadnjici, na šta mu je Barbie uzvratila žestokim udarcem pesnicom. I završila u policiji, doduše.

Svakako, kako je prešla iz sveta lutaka u stvarni svet da bi nešto konkretno uradila (pronašla je devojčicu koja se igra sa njom), Barbie je pokazala da nije samo lepa plavuša, već da je preduzimljiva i hrabra.

Evo nekoliko stvari koje je Barbie pokazala u filmu:

Barbie iz filma je popularna lutka koja je postala ikona dečje igre i mašte širom sveta. U filmovima, Barbie se obično prikazuje kao elegantna i sofisticirana žena koja ima različite veštine i interese. Ona predstavlja pozitivan uzor za mlade devojčice i promoviše važne vrednosti poput hrabrosti, samopouzdanja i podrške prema drugima.

Barbie iz filma obično ima prepoznatljivu plavu kosu, savršeno lice s blistavim osmehom, velike plave oči i elegantan modni stil. Njena garderoba često uključuje različite modne kombinacije, od glamuroznih večernjih haljina do sportskih i avanturističkih odevnih kombinacija.

Ono što posebno izdvaja Barbie iz filma je njen raznovrsni karakter i sposobnost da se prilagodi različitim okolnostima i ulogama. U njenim filmovima, Barbie često igra različite likove – od princeza i superheroina do astronautkinje i istraživačice, čime inspiriše mlade devojčice da sanjaju velike i da veruju u sebe.

Barbie iz filma se takođe ističe svojom humanitarnom stranom, učeći mlade generacije o važnosti prijateljstva, saradnje i pomaganja drugima. Njeni filmovi često obrađuju teme kao što su prijateljstvo, porodične vrednosti, samoprihvatanje i važnost pronalaženja svoje prave strasti u životu.

U suštini, Barbie iz filma predstavlja snažan i pozitivan lik koji promoviše raznolikost, hrabrost i sanjanje bez granica. Kroz svoje avanture u filmovima, Barbie nastoji podstaknuti mlade devojčice da veruju u sebe i da slede svoje snove, bez obzira na prepreke koje mogu naići na svom putu.

Navodim nekoliko osobina koje Barbie, kao savremena žena poseduje, a koje je čine inspirativnom i pozitivnom ličnošću:

Hrabrost: Barbie je hrabra i spremna da se suoči s izazovima. Bez obzira na prepreke, ona se usuđuje da prati svoje snove i ide za svojim ciljevima.

Samopouzdanje: Barbie veruje u sebe i svoje sposobnosti. Ona se ne plaši da pokaže svoje talente i stoji iza svojih odluka.

Prijateljska priroda: Barbie je često prijateljski nastrojena i voli se povezivati s drugima. Ona podstiče timski rad i podržava svoje prijatelje u njihovim nastojanjima.

Inovativnost: Barbie je kreativna i sposobna da razmišlja izvan ustaljenih okvira. Ona često pronalazi jedinstvene rešenja za probleme s kojima se suočava.

Empatija: Barbie je empatična prema drugima i ima razumevanje za njihove emocije i potrebe. Ona se trudi da bude podrška svojim prijateljima u teškim trenucima.

Društvena odgovornost: Barbie je često svesna svog uticaja na svet oko sebe i teži da ostavi pozitivan trag. Ona podržava inicijative koje doprinose društvu i očuvanju životne sredine.

Adaptabilnost: Barbie je fleksibilna i prilagodljiva u različitim situacijama. Ona se brzo prilagođava promenama i novim okruženjima.

Zabava i avanturistički duh: Barbie voli avanture i zabavu. Ona se otvara prema novim iskustvima i sprema je za istraživanje sveta oko sebe.

Ljubav prema učenju: Barbie je radoznala i voli da uči. Ona često traži prilike za lični i profesionalni razvoj.

Samostalnost: Barbie često deluje nezavisno i sposobna je da preuzme kontrolu nad svojim životom. Ona se oslanja na svoje veštine i donosi informisane odluke.

 

A, kako bi izgledao jedan poslovni razgovor koji bi Barbie vodila sa ljudima iz korporativnog sveta:

U takvim situacijama, Barbie bi se verovatno pripremila unapred, istražujući kompaniju i ljude s kojima će se sastati. Na sastanku ili razgovoru, koristila bi profesionalan i samouveren ton, fokusirajući se na ključne tačke i pitanja. Evo nekoliko mogućih načina putem kojih bi se Barbie mogla izraziti:

Predstavljanje: „Dobar dan, moje ime je Barbie. Veoma sam uzbuđena što sam ovde i što imam priliku razgovarati s vama o potencijalnoj saradnji.“

Pitanja o kompaniji: „Bila bih zainteresovana da saznam više o vašoj kompaniji i njenim vrednostima. Kako vidite ulogu vaše kompanije u savremenom poslovnom okruženju?“

Iznošenje svojih veština: „Tokom svoje karijere, razvila sam veštine u oblastima kao što su timski rad, liderstvo i kreativno rešavanje problema. Verujem da bi ove veštine mogle biti korisne za vašu kompaniju.“

Postavljanje pitanja o poziciji: „Kako bi opisali odgovornosti i ciljeve za ovu poziciju? Koji su najvažniji aspekti uspešnog kandidata?“

Izražavanje interesa: „Oduševljena sam prilikom da se pridružim vašem timu i doprinesem vašem uspehu. Možete li mi reći više o timskoj dinamici i radnoj kulturi?“

Zaključivanje razgovora: „Hvala vam na vremenu i na razgovoru. Radujem se daljim koracima i mogućnosti za saradnju.“

Barbie bi verovatno kombinovala profesionalnost s iskrenošću i optimizmom kako bi ostavila pozitivan utisak na sagovornike iz korporacije.

Ne zaboravimo da je Barbie fleksibilna i prilagodljiva i da bi svoj poslovni razgovor vodila u skladu sa kompanijom u kojoj se nalazi, kao i u skladu sa temom koja je predmet sastanka.

A evo i kako bi njene konkretne izjave izgledale:

  1. „Hvala vam što ste mi pružili priliku za ovaj razgovor. Veoma sam zainteresovana za ovu poziciju i verujem da mogu doprineti timu svojim veštinama i iskustvom.“
  2. „Moje iskustvo u rukovođenju i saradnji s timom bilo je ključno za postizanje uspeha u prethodnim projektima.“
  3. „Verujem da sam sposobna da se prilagodim promenljivim situacijama i da donosim informisane odluke u složenim poslovnim okolnostima.“
  4. „Jako cenim inovacije i kreativnost u poslovnom okruženju. Smatram da su to ključni faktori za postizanje uspeha u modernom tržištu.“
  5. „Imam izuzetnu sposobnost komunikacije i mogu lako uspostaviti dobre odnose s kolegama i klijentima.“
  6. „Održivost mi je važna i uverena sam da poslovne odluke treba donositi uzimajući u obzir njihov uticaj na životnu sredinu.“
  7. „Moje liderstvo je zasnovano na podršci i razumevanju potreba tima, kako bismo svi zajedno ostvarili ciljeve.“
  8. „Sposobna sam da efikasno upravljam vremenom i resursima kako bismo postigli optimalne rezultate.“
  9. „Radujem se prilici za timski rad i mogućnosti za dalje usavršavanje u ovoj industriji.“
  10. „Spremna sam na izazove i rad na inovativnim projektima kako bismo stvarali vrednost za kompaniju i njene klijente.“

 

 

I kako sa razvojem savremenog poslovnog sveta, značaj komunikacije sve više dolazi do izražaja i sve više je potrebna razvijena veština poslovne komunikacije,

Kako biste išli u korak sa svetom uspešnih ljudi, veština savremene poslovne komunikacije je prva stvar koju biste trebali da nadograđujete.

I zato vas pozivam da poslušate moj webinar koji je potpuno besplatan i koji vas uvodi u svet Savremene Poslovne Komunikacije.

Napravite dobru kafu i hladnu limunadu, udobno se smestite, klik na link i saslušajte korisne informacije o savremenoj poslovnoj komunikaciji.

https://biljanamanic.rs/webinar-komunikacija-za-uspeh-u-savremenom-poslovnom-svetu/